niedziela, 3 listopada 2013

~48~

Cześć! :) I minęły nam kolejne 3 dni, które jak wcześniej pisałam spędziłam u rodziny. W sumie myślałam, że będę się nudziła i w ogóle, ale jednak się myliłam. Tak długo się nie widziałam z kuzynkami, że praktycznie cały czas gadałyśmy, byłyśmy na spacerze no i czas jakoś zleciał. A wam jak minął długi weekend? :) Dzisiaj się wybiorę chyba z przyjaciółką do Centrum Handlowego bo muszę sobie pokupować kilka drobiazgów, no i pewnie zachaczymy odwiedzić kilka sklepów. Muszę przyznać, że od ostatniego czasu jak wzięłam się w garść z nauką to jest coraz lepiej, mam nadzieję, że będzie tak już cały czas i, że skończe gimnazjum z moją wymarzoną średnią :) Oki, ja was zostawiam z jakimiś beznadziejnymi zdjęciami i postaram się jakoś w tym tygodniu dodać posta :) buziaki :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz