wtorek, 17 września 2013

~41~

Cześć wszystkim po kolejnej dłuższej nieobecności, przepraszam, że tak zaniedbuje bloga, że tak rzadko dodaję posty, ale chcę zdobyć na samym początku jak najlepsze oceny i cały czas praktycznie się uczę, przypominam sobie, ostatnimi czasami nawet nie mam czasu wyjść na dwór ze znajomymi. Ale jestem bardzo zadowolona efektami pierwszego tygodnia bo już zdobyłam dwie 5 i 4 oraz kilka plusików. Mam zamiar i nadzieję, że do końca roku szkolnego będę miała w dalszym ciągu takie chęci i moje wymarzone świadectwo znajdzie się w moich rękach. No, ale co u mnie po za szkołą... a więc po raz kolejny i mam nadzieję, że ostatni postanowiłam przejść na dietę, nie chodzi o to, żeby stosować jakąś tam wybredną dietę, lecz najbardziej mi chodzi o to ażeby pozbyć się mojego tłuszczyku na brzuchu oraz udach a następnie umięśnić całe ciało, mam nadzieję, że mi się to uda, bo taka wymodelowana i wysportowana sylwetka to już mi się nawet śni po nocach.. W dalszym ciągu nie znalazłam ochotnika na sesje, więc nie wiem kiedy będą nowe zdjęcia i dzisiaj również wstawię wam jakieś zdjęcia z Pogorzelicy w której byłam rok temu na jesień.. No nic ja idę dalej się uczyć fizyki, życzę miłego tygodnia miśki. buźka ! ;-*











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz