środa, 24 lipca 2013

~17~

siemka wszystkim ! ; ) a więc wróciłam, muszę powiedzieć, że było świetnie. wszystko mnie boli, jestem śpiąca, ale są wakacje i nie ma co leniuchować i narzekać tylko z nich korzystać. :) jestem ogromnie szczęśliwa, nie wiem jak to się stało, że przez 4 dni schudłam 2 kilo , ale cieszę się niesamowicie *.* teraz trzrba dalej ciągnąć, żeby pozbyć się brzuszka i ud . ;__; dam radę. : ) jutrzejszy dzień zapowiada się całkiem sympatycznie, zobaczymy jak to będzie. ;) . okej moje kochane, ja idę sobie poćwiczyć i jutro dodam jakiś sensowniejszy post, oczywiście jeśli macie pomysł o czym bym mogła napisać lub byście może chciały się o mnie czegoś dowiedzieć to piszcie w komentarzach, bardzo bym wam wdzięczna była. miłego dnia. ;*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz