niedziela, 21 lipca 2013

~16~

dzieeń dobry, jak dla mnie to nawet bardzo dobry ! ;) pierwsza nocka w namiocie udana w 100%, przed nami jeszcze 3 . a z nocy na noc ma być coraz bardziej ciekawiej :> jutro ognisko, przyjemnie będzie. mimo tego, że dzisiaj nie wyspałam się a rano grzało tak słońce, że obudziłam się cała mokra cała noc byla wspaniała. :) przyszłam niedawno do domu wykąpać się, zjeść, etc i za niedlugo znowu idę do przyjaciółki a potem znowu pod naamiot. <3 czekam najbardziej na jutrzejszy dzień, oj będzie się działo. najprawdopodniej od jutra nie będzie mnie 2-3 dni bo przenosimy namioty w miejsce gdzie nie będzie jak nawet wejść, po prostu takie odludzie, gdzie jest spokój , ale za to jest pięknie. jak już wróce do domu, to wszystko streszcze i opisze. ;) mam nadzieję, że, gdy wróce znajdę kilka pomysłów w komentarzach o czym bym mogła pisać tego bloga, o czymś innym niż o codzienności. liczę na was! ;* milych wakacji !


szłocia w namiocie też musiała być. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz