czwartek, 25 lipca 2013

~18~

cześć dziewczynki . ;) dzisiaj z samego rana pojechałam z mamą na zakupy . miałam kupić tylko buty, a kupiłam jeszcze sukienke i bluzke bo były takie proomocje w mohito .;) w końcu mam moje upragnione buty, miałabym je już dużo wcześniej, ale te 300zł zbierałam i zbierałam, aż nie uzbierałam i mama mi sama kupiła. :3 za chwilkę muszę się brać za sprzątanie piętra w domu bo jutro rodzinka przyjeżdża a tak troche nasyfiłam sobie na całym piętrze  ;__; od jutra zaczynam się opiekować kuzynką, więc będę miała coraz mnie czasu dla siebie, ale mam nadzieję, że przez to nie zaniedbam bloga i swoich przyjaciół. może jakiaś sesja w tygnodniu będzie to nowe zdjęcia będą w końcu . a tyczmczasem idę gotować obiad, papatki :*


sukienka, jest zrobiona z cudownego materiału i świetnie na mnie leży . już ją lubie  :))




ta bluzka mi się spodobała ze względu na materiał, bo jest prześwitująca a takie bluzki uwielbiam i przekaz ' nie oceniaj książki po okładce .. ' ;)




moje kochane buciki , love it! *_*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz