wtorek, 9 lipca 2013

~6~

hejka! byłam dzisiaj u przyjaciółki i się opalałyśmy na ogródku, niestety jest tak gorąco, że nie wytrzymałyśmy długo na słońcu i uciekłyśmy do niej do domu, tam wpadła na pomysł , by zrobić mi jakieś wzorki na paznokciach, zrobię dzisiaj zdjęcie i jutro wstawie :) na prawdę bardzo mi się podobają. a na dzisiaj przygotowałam zdjęcia kosmetyków które wczoraj wpadły w moje ręce. na ogół jestem kosmetocholiczką i mam aż 5 zapchanych kosmetyczek które się nawet nie zamykają, a co chwilę dokupuję jakieś nowe kosmetyki, haha :) tymczasem idę wziąć prysznic, ogarnąć się i z przyjaciółką na jakiś spacerek pójdziemy, miłego wtorku .;-*



te błyszczyki dostałam wczoraj od mamy, są bardzo fajne a co najlepsze z boku mają wbudowane lusterko.;)


moja pielęgnacja włosów nie obeszłaby się bez jedwabiu, dotychczas używałam jedwabiów z róznych firm, lecz ten z BIOSLIK najbardziej mi odpowiada . :)


krem BB Garnier - doskonale dopasowuje się do koloru skóry i pokrywa wszystkie niedoskonałości.. ;]


na takie upalne dni jak te które są teraz, wypady nad wodę, jeziora najlepsze są tusze wodoodorne, wczoraj zakupiłam  ten z Maybelline i jestem z tego zakupu na prawdę zadowolona . :)


tusz z eveline wydłużający rzęsy jest najlepszym tuszem do rzęs z którym się jak na razie spotkałam, używam go już od ponad pół roku, jest wspaniały !


lakier do paznokci jest trochę inny w kolorze niż tu na zdjęciu, wystarczy raz przejechać pędzelkiem po paznokciu żeby zobaczyć zniewalający efekt, a co najlepsze szybko schnie .. :)

Dziewczyny co myślicie o tych kosmetykach? Posiadacie któreś? .. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz