sobota, 13 lipca 2013

~10~

hej :) dzisiaj dzień całkiem ok. najpierw pojechałam z kolegą do Opola, tam spotkaliśmy się ze znajomymi, było całkiem przyjemnie. Szczególnie u Darii z Kubełkiem i Bartkiem, przy oglądaniu zdjęć Darii z dzieciństwa, kochani jesteście. <3 dziękuję. ;)  Gdy wróciłam do domu przyszłam do domu tylko przynieść książki bo kupiłam już do III klasy, a potem poszłam do przyjaciółki, pośmiałyśmy się, pomogłam jej przygotować się na impreze, zjadłyśmy sobie pizze i tu was zaskocze ... zmieniłyśmy swoje fryzury, grzywki witajcie ;];] a jutro impreza urodzinowa, mam nadzieję, że wypalą wszystkie plany. :) miłego wieczoru życzę wszystkim ;* łapcie fotki, przepraszam za jakość, ale kamerkowe .:)



z Klaudią . <3



no to , witaj grzywko . :)))



z Agatą. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz