czwartek, 31 października 2013

~47~

Dzień Dobry, jak wam mija czwartek? Ja sobie dzisiaj zrobiłam wolne i do szkoły nie poszłam ponieważ rodzice się zgodzili żebym została w domu no bo w sumie nikt nie poszedł dzisiaj praktycznie do szkoły. Już za parę godzin wyjeżdżam na Wszystkich Świętych pod Kielce do babci, tak mi się nie chcę, ale mus to mus. W szkole jest okej, mam nadzieję, że mój zapał do nauki szybko nie minie i nadal będzie tak dobrze jak teraz. Pogoda jak na jesień jest bardzo fajna, słoneczko czasami tak przyświeci, że w krótkim rękawku można sobie spokojnie na dworze siedzieć :) Dawno mnie nie było tutaj, muszę to jakoś nadrobić, może w niedziele jakąś sensowną notkę napiszę, muszę tylko pomyśleć o czym. Czy tylko ja nie czuje tego, że jest halloween? Co roku czuje to coraz mniej, jeszcze rok temu szykowaliśmy się ze znajomymi na straszenie wieczorami, zbieranie cukierków. A w tym roku? Jakoś nawet nie myśleliśmy o tym żeby coś organizować. A Wy macie jakieś plany na dzisiejszy wieczór? : ) Oki, ja idę się wykąpać, spakować do końca no i ruszamy w drogę, miłego długiego weekendu w gronie najbliższych, buźka. :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz