piątek, 18 października 2013

~45~

Cześć. I kolejny tydzień zleciał niewiadomo kiedy. W końcu weekend, jutro się wreszcie wyśpie. W szkole nie było aż tak źle, wpadło kilka dobrych ocen, co mnie cieszy. Martwi mnie tylko to, że już z dnia na dzień będzie coraz zimniej, br nie lubie takiej pogody, deszcz, wiatr, temperatura poniżej 10 stopnii to nie dla mnie, wolałam już te gorące lato chociaż narzekałam, że jest gorąco i chciałabym już niższe temperatury to tęęsknie bardzo za wakacjami : ( Ale pocieszającym faktem jest to, że już bliżej niż dalej do lata. Nie mam kompletnie żadnych zdjęć na komputerze a na najbliższe wybiorę się dopiero za tydzień, także nic ciekawego dzisiaj nie wstawię. Może jakieś pomysły na temat notki macie? Jeśli tak to w komentarzach zostawiajcie, to i posty wtedy częściej będą jeśli mi pomożecie :* A na dzisiaj to tyle, miłego weekendu, buźka :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz