poniedziałek, 14 października 2013

~44~

Dzień dobry. Tak jak obiecywałam dzisiaj notka tematyczna, dość wcześnie ponieważ za pare minut wychodzę z domu, jadę z tatą zawieźć babcię na dworzec, potem idziemy sobie z tatą do KFC - najpierw masa potem rzeźba XD.. Możliwe, że jeszcze potem pójdę sobie na zdjęcia z koleżanką, a jeszcze muszę szybko ogarnąć moje królestwo, hihi. Więc tak, w dzisiejszym poście mam zamiar napisać o rzeczach które wpadły w moje posiadanie w sobotę, na zakupach z moją mamusią :) Nie jest to jakaś ogromna ilość rzeczy, ale jak dla mnie bardzo zadawalająca, a szczególnie moja piękna bluza! Więc pierwszymi rzeczami którymi wpadły w moje łapki są kosmetyki ; 


od lewej strony : dezodorant adidas, dezodorant Fa oraz antypespirant również z Fa, maseczka oczyszczająca z Soraya x2, korektor i podkład z Essence, tusz do rzęs z Maybeline oraz Nature, tabletki z polnego skrzypu , perfumy mają już trochę więcej czasu niż te nowe kosmetyki, te które widać z tyłu z JUMP uwielbiam dlatego mam ich aż 2 buteleczki które używam cały czas, natomiast te mniejsze są z playboya i jest to także już moja 3 buteleczka, bo mają piękny słodziutki zapach. 

Kolejnym zakupem były 2 bluzki, kupione w Cubusie ; 



bluzki są zrobione z bardzo fajnego materiału, już mam ich nawet kilka kolorów, a w sobotę postawiłam na kolory białe i zakupiłam bluzkę na ramiączka i z długim rękawkiem o tym własnie kolorze, a że była u nas weekendowe przeceny i na wszystko w cubusie było -20% to jedna bluzka była akurat za 23 zł. :))

no i najpiękniejsza bluza jaką posiadam;


jest po prostu boska, zakochałam się w niej, a że nie było już ich o rozmiarze S to wzięłam sobie M i jest taka luźniejsza i strasznie wygodna, również kupiona w Cubusie -20% więc zapłaciłam za nią ok.65 zł, jestem z niej bardzo zadowolona, oczywiście z tych wyżej pokazanych 2 bluzeczek również, ponieważ biały mi będzie do wszystkiego pasował.. :)


oczywiście nie mogło się obejść bez małych smakołyków .. 


buziaczki kochani, miłego dnia ! ;*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz