wtorek, 27 sierpnia 2013

~34~

cześć wszystkim :) dzisiejszy dzień spędziłam bardzo miło w towarzystwie najlepszych przyjaciół na świecie, no brakowało tylko jednej osoby z najlepszych , ale w szkole wraz z tą osobą nadrobimy ten czas w którym się nie widzieliśmy. <3 poszliśmy sobie do zoo, to był jeden z tych planów na ten tydzień, a następnie poszliśmy na pizze, troche śmiesznie było, wstydu narobiliśmy, ale było ok. Ogólnie dzień bardzo fajny, dużo śmiechu, odpałów, chyba każdy z nas to lubi :) Mieć takich przyjaciół to skarb. Niedawno wróciłam do domu, wykąpałam się, zrobiłam koło siebie i zaraz kładę się spać bo zmęczona jestem. A od jutra nowy, że tak to nazwe 'styl' pisania moich notek, mam nadzieję, że się spodobają, lekko go ukradnę mojej przyjaciółce, ale mam nadzieję, że nic mi za to nie zrobi, a tu łapcie jej bloga ; http://enjoythewhole.blogspot.com/ , dopiero zaczyna, pomóż jej się wybić . :) <3 a was zostawiam ze zdjęciami z dzisiejszego dnia buźka. :*










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz