środa, 14 sierpnia 2013

~27~

Cześć wszystkim, przepraszam za to, że post dodawany tak późno, ale dopiero co weszłam do domu. Dzisiejszy dzień spędziłam bardzo fajnie w towarzystwie Kasi, Klaudii i Bartka, mam nadzieję, że będzie więcej takich dni jak dzisiejszy. Nasze bekowe pomysły aż czasami mnie przerażają, ale przynajmniej są wspomnienia.. Kasiu a kiedy jedziemy do Szczeliny? Ogólnie dziękuję wam bardzo .;* Jutrzejszy dzień zapowiada się również sympatycznie, a mianowcie nocuje jutro u przyjaciółki, oczywiście będzie grzecznie .. :) Plany na kolejne dni są również bardzo podobne do jutrzejszych ponieważ kolejne dni spędzone z Agą no i nocki u niej chyba też będą. Mam nadzieję, że nasze plany wypalą. ;) Życzę wszystkim miłej nocy, dobranoc . ;3








zdjęcie pt. Doma akrobatka, hehe :)


i na koniec zdjęcie Kasi które strasznie mi się podoba .:>

BEJSBOLÓWKA - bershka
BLUZKA - cubus
LEGGINSY - cubus
BUTY - new yorker .
:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz