piątek, 2 sierpnia 2013

~19~

Cześć dziewczyny. Ostatnio mnie nie było dość dłuższy czas, za co bardzo was przepraszam. U mnie praktycznie bez zmian, no oprócz tego, że minął nam już pierwszy miesiąc WAKACJI. To właśnie o tym chciałam dzisiaj napisać post . 
Lipiec, lipiec, lipiec .. hm, nie było nudno, chociaż mogło być lepiej, no ale nie można narzekać. :) pierwsza połowa lipca minęła bardzo szybko z czego bardzo się cieszyłam ponieważ były moje urodziny. Przyjęcie urodzinowe było chyba najlepszym w moim życiu, w gronie najbliższych mi osób, naprawdę świetnie się bawiłam. Druga połowa lipca się już trochę ciągnęła, ale na szczęście nie było nudno.. Praktycznie cały tydzień pod namiotami, z przyjaciółmi, cały tydzień bez spania, ale za to super się bawiliśmy.. Zakończenie lipca nie było zbytnio ciekawe, ale nie będę się wgłębiała w szczegóły. A więc z mojego pierwszego miesiąca wakacji mam dużo wspomnień,  aczkolwiek mam nadzieję, że z sierpnia będę miała więcej pozytywnych wspomnień . :) To chyba tyle na dzisiaj. Pierwsza tematyczna notka w moim wykonaniu. Mam nadzieję, że się spodobała. Na razie .. ; )



 przedwczorajszy widok z mojego okna.. cudo ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz