niedziela, 18 sierpnia 2013

~29~

Cześć wszystkim. W sumie to u mnie nic nowego. Wczorajszy dzień spędziłam z dziewczynami .. Najpierw pojechałyśmy na małe zakupy i oczywiście musiałyśmy zaliczyć KFC. :D Potem wróciłyśmy do domu i zaczęłyśmy się szykować na imprezę, posiedziałyśmy trochę w domu jeszcze i pojechałyśmy. Powiem szczerze, że nie spodziewałam się, że będzie aż taka fajna zabawa, strasznie się wybawiłam, nogi mnie do teraz bolą, ale są wspomnienia. :)) Wróciłyśmy do domu jakoś po 3 i musiałyśmy sprzątać .. tak zaczęłyśmy sprzątać o 4 rano a położyłam się spać jakoś o 6 rano, jestem niewyspana i boli mnie głowa, ale warto było pojechać, wyszalałam się za wszystkie czasy . :) Aktualnie jestem u Agaty, 4 dzień już chyba, zaraz musimy się zabierać za dalsze sprzątanie, a potem muszę się ogarnąć i iść do domu.. :) Zostawiam was z zdjęciami z wczorajszego dnia . ; 






miłej niedzieli . ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz