piątek, 23 sierpnia 2013

~32~

Cześć wszystkim. :) Dzisiejszy dzień zapowiadał się ciekawiej, ale bez narzekania, było całkiem fajnie. Po mojej godzinnej wizycie u fryzjera muszę powiedzieć, że jestem zadowolona z efektów bo w końcu moje włosy są zdrowe no i lekko krótsze, tylko szkoda, że tyyle siedzenia i męczenia się na tym jakże to twardym fotelu. Po wizycie w salonie spotkałyśmy się z Agą ze znajomymi i pojechaliśmy nad jeziorko w którym planowałam się dzisiaj kąpać no, ale, że pogoda mi na to nie pozwoliła, posiedzieliśmy, pogadaliśmy sobie no i oczywiście, jak to musiałam mieć robione zdjęcia, dziękuję Agacie za nie bardzo. :) Wróciłyśmy gdzieś koło 19 do domu, objerzałyśmy odcinek Skinsów, poczym poszłam do domu, wykąpałam się, ogarnęłam i poszłyśmy jeszcze na spacer no i właśnie niedawno wróciłam. Za chwilkę idę wymyć jeszcze włosy i może jakiś film obejrzę? Jutro spotykam się z koleżanką, z którą się już wieki nie widziałam, mam nadzieję, że jakieś zdjęcia będą, no i za pewne zaczniemy planować naszą magic night w piątek za tydzień, ale nic wam na razie nie mówie, dowiedziecie się wszystkiego w następnych postach, buźka. xxx




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz