niedziela, 4 sierpnia 2013

~21~

Cześć . :) Pierwsze 4 dni sierpnia za nami. Jak na razie nic się nie dzieję, ale jeśli wszystkie plany wypalą to do końca wakacji będzie bardzo ciekawie. Dzisiejszy dzień spędziłam w Opolu z Agatą i chłopakami którzy w końcu przyjechali z Woodstocku, tak się za nimi stęskniliśmy, że to jakiś szok. Ale wreszcie są już z nami ! :) W przyszłym tygodniu ma się odbyć u nas festyn, który będzie trwał 3 dni, więc nie będę się nudziła.. Za 2 tygodnie chcemy jechać z  przyjaciółmi na cały dzień na przejażdżkę rowerową, najprawdopodobniej do Prudnika. Możliwe, że jeszcze jakieś namioty będą, ogniska .. No ogólnie zapowiada się ciekawie.. Został nam miesiąc, mam nadzieję, że w pełni go wykorzystam. Muszę się pochwalić, że moje postanowienia o których wspomniałam kilka postów temu, powoli stają się zrealizowane. :) Nie spodziewałam, że mi się uda, ale jednak daję radę. Ogólnie jest super, mam nadzieję, że nic i nikt mi humoru nie zepsuję. Kilka dni temu byłam z przyjaciółką na spacerze w trakcie którego zrobiłyśmy troszkę zdjęć. Łapcie kilka : 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz