poniedziałek, 5 sierpnia 2013

~22~


hejka! postanowiłam, że dzisiejszy post będzie o odchudzaniu. Wiele z was zapewne nie potrafi zaakceptować swojego ciała i usiłuje je zmienić na lepsze jako, że sama staram się zmienić swoje ciało wydaję mi się, że coś na ten temat wiem. A więc, nie warto wierzyć w jakieś diety cud, czy też mieć jaką kolwiek dietę. Najlepszą 'dietą' jest usunięcie ze swojego jadłospisu wszystko co słodkie, tłuste czy ciężko strawne, ja się do tego przystosowałam i powiem szczerze, że nawet moje włosy, paznokcie i cera są w lepszym stanie. Ja osobiście stosuję jeszcze coś takiego jak jednodniówki, polega to na tym, że cały dzień je lub pije się tylko jeden produkt, takie coś można powtarzać raz na tydzień .. Można jeść i pić różne produkty, np. 5 jabłek dziennie, 8 marchewek, 4 jogurty pitne , 2l owsianki .. :) Są różne sposoby na zrzucenie zbędnych kilogramów, ja osobiście stosuję się najprostszej zasady a mianowicie ; 5 posiłków dziennie, w nocy nic nie jeść, 2l wody dziennie, zero słodyczy, mało soli, 8-9h snu, dużo odpoczywania, pozytywnej energii, wiary w samą siebie no i przede wszystkim dużo ruchu :) To chyba na tyle, jeśli macie pomysł na następny wpis, czy jakiekolwiek pytanie piszcie w komentarzach. buziaki . :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz