piątek, 16 sierpnia 2013

~28~

cześć wszystkim :) wczorajszy wieczór i dzisiejsza noc..hm , można powiedzieć, że było fajnie, lecz połowy nie pamiętam, eh. Nie spałam prawie w ogóle, jestem padnięta, a nawet nie mogę iść spać, no bo nie potrafię zasnąć..  ;// Niedawno skończyłyśmy sprzątać, teraz dziewczyny położyły się spać, a ja siedzę i ogarniam koło siebie troszkę, żeby jakoś wyglądać. Zaraz będę szła do domu, muszę posprzątać cały dom tak jak obiecałam babci i potem może uda mi się usnąć i się przespać.. Post miałam dodać dopiero jutro, ale, że znalazłam teraz troszkę czasu to pomyślałam, że od razu coś dodam. :) Jutrzejszy dzień cały spędzę w gronie rodzinnym no i w końcu będę miała nowy telefon, co pewnie będzie się wiązało z założeniem instagrama . ;) no nic, ja już nie zamulam. Zostawiam was ze zdjęciami, hm sprzed ponad pół roku ? buźka :*










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz