sobota, 3 sierpnia 2013

~20~

Dzień dobry . :) Dzisiejszy cały poranek spędziłam w domu więc stwierdziłam, że pomogę mojej babci .. W czasie, gdy babcia wyszła z dziećmi na dwór ja miałam zrobić coś na obiad .. Wpadłam na pomysł, że zrobię naleśniki .. Najprostsze co może być do przyrządzenia, ale za to jakie pyszne i jakie dzieci szczęśliwe były. :) Trochę się uśmiałam przy tym robieniu, ponieważ pomieszałam składniki, zamiast dodać soli do szpinaku dodałam cukru, zamiast dodać mleka do ciasta na naleśniki dodałam maślanki .. no, ale potem wszystko na nowo przyrządziłam.. Jak już wcześniej napisałam, naleśniki były ze szpinakiem, ale tylko 1/3 moich naleśników. Kolejna część była z czekoladą, wiadomo dla dzieci . A trzecia część , lecz to już mi babcia pomogła były to naleśniki z serem zapiekane w bułce tartej. Wszystkim smakowało, z czego ogromnie się cieszę. Okej, na tym chyba zakończę, muszę jeszcze posprzątać w pokoju i lecę do przyjaciółki ;* . Do usłyszenia. ; )





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz