poniedziałek, 19 sierpnia 2013

~30~

Cześć wszystkim. :) Wczoraj wieczorem przyjechała rodzina z Anglii, co bardzo mnie ucieszyło bo w końcu mam nowy telefon < zdjęcie niżej będzie > od razu wzięłam się za obczajenie każdej opcji, gadżetów i innych, jedyny minus jest taki, że jest po angielsku, ale jakoś za bardzo nie sprawia mi to problemów. :) A dzisiejszy dzień rozpoczęłam dość późno bo wstałam jakoś po 13 .. od razu mnie zawołano na obiad, więc szybko się ogarnęłam i zeszłam  na dół. Po obiedzie trochę posiedziałam ze wszystkimi i pogadaliśmy troszkę, oczywiście mój kochany wujek mając swoje tematy poprawił mi totalnie humor. :) Jakiś szczególnych planów na dzisiejszy dzień nie mam, oprócz tego, że za niecałe 2 godziny jadę w końcu do kosmetyczki na regulacje i henne a wieczorem spotykam się najprawdopodobniej z Agatą. :* A jutrzejszy dzień zapowiada się bardzo ciekawie.. :) a tutaj taki mały mix zdjęć z dzisiejszego dnia, wśród nich jak widać znajduję się moja nowa zdobycz. <szczęśliwy> 



miłego dnia wszystkim życzę. :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz