środa, 21 sierpnia 2013

~31~

Cześć wszystkim :) Plany na wczorajszy dzień nie wypaliły i na dodatek zdarzyło się dużo nie przyjemności, ale na szczęście dzisiaj jest już wszystko okej z czego się bardzo cieszę. A dzisiejszy dzień spędziłam baardzo sympatycznie w gronie przyjaciół. Niespodziewałam się, że będzie tak śmiesznie i , że tak fajnie będzie nam się rozmawiało. Pojechałyśmy z Agą do Opola, oczywiście szynobus spóźniał się co mnie bardzo zdenerwowało i myślalam, że do końca dnia będę miała już zepsuty humor, ale na szczęście po przyjeździe na miejsce od razu znajomi poprawili mi humor, poszliśmy kupić bilet miesięczny na PKS dla mnie a potem poszliśmy każdy w swoją stronę, ja z dziewczynami poszłyśmy na zdjęcia, wyszły na prawdę świetnie, oczywiście kilka zaprezentuje niżej. Potym jak dziewczyny poszły już w swoją stronę spotkałam się z Agatą i kolegą i oczywiście nie obeszło się bez pójscia do kolegi do domu i jak to zawsze my .. zjedzenia czegoś, u nas z Agą to już normalne, pewnie każdy jest już przyzwyczajony. :] Następnie objerzeliśmy serial ' Kumple ' baardzo polecam, strasznie mi się podoba. Posiedziałyśmy jeszcze troszkę i poszłyśmy na szynobus, po przyjeździe do domu, zjadłam coś szybko, pomalowałam paznokcie, ogarnęłam trochę włosy i wyszłyśmy z Agą na dłuższy spacerek, niedawno co właśnie przyszłam, zasiadłam sobie przy komputerze z gorącą czekoladą i odpoczywam bo długim, męczącym i bardzo fajnym dniem. :) A jutrzejszy i piątkowy dzień zapowiada się bardzo, ale to bardzo ciekawie, ale wszystkie szczegóły zdradzę wam w następnych postach. buziaki :*








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz