środa, 4 września 2013

~37~

Cześć! Pierwsze trzy dni szkoły za nami. Zapowiada się dużo nauki, próbne testy, rozprawki, sprawdziany, kartkówki ma być tego bardzo dużo. Ale mam nadzieję i wierzę, że dam sobie radę. W ciągu 2 lekcji matematyki zdobyłam już dwa plusiki mam nadzieję, że będę tak dalej ciągnęła to może moja wymarzona 5 z matematyki będzie. Mój wymarzony pasek na koniec? Kto wie.. może się uda, wystarczy, że wezmę się w garść no i będę się uczyć. W sumie to się cieszę, że do szkoły wróciłam, spotkałam tylu znajomych z którymi się tak długo nie widziałam no i ostatnia klasa gimnazjum niech kończy się jak najszybciej bo chcę już wyjśc z tej szkoły. Zastanawiam się nad Plastyczniakiem, kto wie może moje plany wypalą. W sobota najprawdopodobniej wybiorę się na sesje, a od poniedziałku zaczynamy naukę... buźka :*


zdjęcie pod szkoła, zawsze spoko <ok>


szpan na vansy i balance również spoko xD <ok>


mm i dzisiejsze doonaty w sklepie, mniam. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz