poniedziałek, 2 września 2013

~36~

Cześć. To już dziś. 2 września. Koniec wakacji 2013, powracamy do szkoły, wstawania rano, lekcji, nauki i masy sprawdzianów..Kolejne ciężkie 10 miesięcy przed nami.. najgorsze jest to że, zaczynam naukę w III gimnazjum czeka mnie dużo materiału, przygotowania do testów, wybór szkoły, którą trzeba mądrze wybrać.. Co do moich wakacji, to były świetne, ale mam nadzieję, że te za rok będę o wiele lepsze i będzie więcej różnych wyjazdów, imprez i nocek. Na rozpoczęciu byłam chyba jakieś 5 minut, zabrałam plan lekcji i wyszłam, nie jest najgorszy, ale mógłby być trochę luźniejszy, serio. Jutro na przywitanie mam lekcje na 8 do 14 z tego 2 wf-y jupi.. Przepraszam za tak długą nieobecność, ale na prawdę nie miałam jak dodawać postów, tu impreza, tu odsypianie, tu przygotowania do szkoły, ale od dzisiaj postaram się regularnie dodawać posty. Dzisiejszy dzień zleciał mi dosyć szybko, po rozpoczęciu poszliśmy do kolegi, oczywiście śmiesznie było, więc w sam raz takie zakończenie wakacji. Pogoda się strasznie zepsuła, zimno,raz słońce raz deszcz, wrr nie lubię takiej pogody, a ma nam taka dotrzymać towarzystwa przez jakiś tydzień. Wstawiam kilka zdjęć z wczorajszego zdjęcia i lecę się kąpać, buźka. :*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz