środa, 11 września 2013

~39~

Witam Was kochani wreszcie po kilkudniowym braku postu. Spowodowany był on m.in. tym, że przez szkołę i tą monotonnie nie miałam czym się z Wami podzielić. W tygodniu naprawdę nie dzieje się nic ciekawego. Szkoła, lekcje, odpoczynek i tak w kółko..Ale cóż. 3 gimnazjum nie jest taka łatwa i jeśli chce się dostać do dobrej szkoły już od początku muszę się starać. Wczoraj znalazłam trochę wolnego czasu, więc udałam się do Centrum Handlowego na małe zakupy i pokupowałam sobie kilka nowych praktycznie mówiąc najbardziej potrzebnych mi rzeczy, nie mam wam jak zdjęć zrobić ponieważ rozładował mi się aparat a nie mam pojęcia gdzie jest ładowarka. Obiecuję wam, że jakaś bardziej ciekawsza notka pojawi się w któryś dzień weekendu. Na dzień dzisiejszy to tyle, zostawiam was ze zdjęciami z jakiejś sesji która była dobry rok temu, ponieważ nie mam żadnych nowych zdjęć, ale w weekend obiecuję, że jakieś nowe porobię. :) buźka :*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz