piątek, 13 września 2013

~40~

Cześć wszystkim. Tydzień zleciał bardzo szybko, co mnie cieszy bo był jakiś dziwny, na szczęście już mamy weekend i mogę sobie odpocząć w gronie najbliższych mi osób. Nie miałam nawet czasu wybrać się na jakieś zdjęcia, ze względu na to, że miałam dość dużo nauki. Dzisiejszy dzień spędziłam bardzo przyjemnie wśród znajomych, niedawno do domu wróciłam właśnie i za chwilkę znowu wychodzę bo muszę podejść do przyjaciółki na chwilkę. Jutro spotykam się z przyjaciółmi, a w niedziele sobie odpocznę i się trochę pouczę, również najprawdopodbniej czeka mnie sesja, z czego bardzo się cieszę bo będą w końcu nowe zdjęcia :) Ja was już nie zanudzam, zostawiam was z zdjęciami które były robione nie okłamując was w zeszłą jesień. miłego weekendu, buźka :*







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz