niedziela, 20 października 2013

~46~

Dzień dobry. Wczorajszy dzień spędziłam bardzo fajnie, a dzisiaj sobie poleniuchuje w domku no i też się pouczę. Pogoda jest ładna, ale ten wiatr grr.. :< a co tam u was? jak w szkole? u mnie w szkole chyba coraz lepiej, wzięłam się trochę do nauki i mam nadzieję, że będzie lepiej, bo inaczej mogę się pożegnać z moją wybraną szkołą. Muszę popoprawiać wszystkie jedynki bo już kilka wpadło,no trudno się mówi, każdemu może się zdarzyć... a potem już systematycznie pracować, to nie będę się musiała bawić w żadne poprawy :) Tak postanowiłam, że będę się uczyła min. 1 godzine dziennie, od razu po przyjściu ze szkoły do domu, tak samo z odrabianiem zadania domowego, od razu po lekcjach ponieważ wtedy pamiętamy najwięcej z lekcji. A Wy jakie macie pomysły na  naukę? :) Życzę wam miłej niedzieli misiaczki :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz