czwartek, 11 lipca 2013

~8~

hejka. dzisiejszy dzień zapowiadał się tak, że będę siedziała cały dzien w domu obijając się przed komputerem, ale okazało się jednak, że mojemu bratu <bardzo dobremu koledze> również się nudzi jak mi i stwierdziliśmy, że wyjedziemy na dwór, więc się szybko ogarnęłam i poszłam się z nim spotkać, na miejscu stiwerdziliśmy , że pojedziemy sobie do Opola a więc szybko pojechał do domu po kask na skuter dla mnie i pojechaliśmy, tak strasznie zaczęło padać, że przemokłam do ostatniej nitki. Posiedzieliśmy trochę ze znajomymi a potem pojechaliśmy zobaczyć basen jego babci , strasznie mi się tam podobało, musimy w te wakacje się tam wybrać pokompać :) potem ku mojemu zdziwieniu zgodziłam się na to, żebym kawałek skuterem przejechała , bałam się strasznie, ale się odważyłam i okazało się , że to sama przyjemność. ^^ niedawno co do domu przyszłam, wykąpałam się i właśnie pomalowałam paznokcie moim nowym lakierem, jest na prawdę świetny :) lecę szybciutko zjeść coś jeszcze i może jakiś film obejrzę, papa. ;*


4 komentarze:

  1. To fajnie spędzony dzień :3
    Jak ja dawno nie jeździłam na skuterze! :/

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No to fajnie jednak spedzilas dzien:P

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog!
    Zapraszam do obserwacji!
    http://szalonablondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. To dzień nie został zmarnowany jednak :))
    ZAPRASZAM do siebie :
    http://natalijafashion.blogspot.com/ + Liczę na obserwację :))
    Napewno się odwdzięczę ;DD

    OdpowiedzUsuń