czwartek, 18 lipca 2013

~13~

dzien dobry , a raczej już dobry wieczór. :) dzisiaj post oddalony od tematyki mojego bloga. A mianowicie tematem są 'zmiany'. wydaję mi się, że już najwyższy czas na kilka zmian w moim życiu . :) między innymi chodzi mi o zmiane mojego trybu życia, można to jednym słowem opisać DIETA. postanowiłam, że najwyższy czas zrobić coś ze sobą, oczywiście z listy posiłków wykreślam wszystkie słodycze, fast foody oraz słodkie napoje. dorzucam ćwiczenia i mam nadzieję, że przynajmniej za 2 tygodnie zobaczę już jakieś efekty :) kolejną 'zmianą' w moim malutkim świecie jest ... zmiana stylu , między innymi chodzi mi o styl ubierania, czesania się czy nawet malowania. znudziła mi się ta monotonia i stawiam na oryginalność, stopniowo będę zmieniała swój wygląd, wiadomo tak samo jak i powyżej zapisane pierwsze postanowienie wymaga to poświęcenia i dużo czasu, ale dam radę. :) trzecim, a zarazem przedostatnim postanowieniem jest  zmiana towarzystwa .. może nie dokońca zmiana, inaczej mówiąc usunięcie z listy znajomych kilku osób.:) to jest chyba najprostsza rzecz z całych tych moich postanowień. :) oraz najgorsze i najtrudniejsze czwarte ostatnie .. rzucam palenie, po 2 latach , wiem, że może mi być ciężko, ale będę się starała , przynajmniej stopniowo rzucać. mam nadzieję, że przynajmniej 2 z tych postanowień do końca wakacji uda mi się spełnić. :) na dzisiaj chyba tyle, życzę miłej nocy . dobranoc kociaczki . ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz